mandag, juli 31, 2006

Fremtiden

Jeg arbejder på to essays (eller nærmere to essay-agtigheder), der snart bliver publiceret her på bloggen. Så for at folk kan gå at glæde sig, kommer der lige et par previews af dem her:

- En analyse af kønsopfattelserne i erotiske noveller i dameblade (Woman mere specifikt). Der er masser af interessante ting at tage fat på; for de er en virkelig interessant blanding af puritansk, borgerlig og progressiv seksualmoral.

- En analyse af venstrefløjens frastødningskraft. Selvom jeg er enig med venstrefløjen i utrolig mange ting og holder virkelig meget af de af mine venner der bekender sig til den side, vil jeg aldrig kunne stemme på et rigtig venstreorienteret parti. Frastødningskraften holder mig væk. Denne personlige analyse bliver lang, rørende og kommer til at have et navn, der refererer til Martin Luther. Så bliver det vist ikke bedre!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tak for de interessante oplysninger

5:04 AM  
Anonymous Anonym said...

Cam2Cam Sex

Sexflatrate

Live Girls

8:42 AM  

Send en kommentar

<< Home