torsdag, juni 15, 2006

Mikkels sommersjov

Jeg har ikke fået skrevet så meget om plader som jeg gerne ville, men Mikkel har smidt nogle ret interessante kategorier op på sin blog, så dem vil jeg lige tage et crack at. Desuden skriver jeg opgave og er bygget af overspringshandlinger.

Bedste plade at sætte på, når man har fået at vide at eks'en har fået ny kæreste

Relevant kategori... Jeg er jo ikke i stand til glæde mig på andre menneskers vegne, så det må blive noget vredt. Måske man bare skulle høre Jokerens Kvinde din... igen og igen og igen, mens man højlydt råber med, hver gang der bliver sagt MØGLUDER!

Dette er et tænkt eksempel...

Det er også meget pubertært. Men jeg tror det er den vej man skal gå. Imod den smukke og kvindenedgørende hiphop; jeg tror valget falder på Snoop Doggy Doggs (ja det hed han dengang) Doggystyle, hvor man får et kvindesyn, der gør det at ex'en har fundet en ny, inderligt ligegyldigt.

Bedste plade at sætte på, når man rydder op i kassen med gymnasieminder

Som flere andre blogskribenter undrer jeg mig også over at Mikkel har en kasse til sine gymnasieminder, men ham om det.

Nu har jeg et meget lidt rosenrødt billede af min gymnasietid, så det bliver ikke noget med at sidde tilbage med et bittersødt smil og tænke over alle de gode minder. Jeg tror albummet skal være Dark Side of the Moon af Pink Floyd.

Det handler specielt om en sang, nemlig Time som jeg hørte meget dengang. Den handler om hvordan livet langsomt slipper en af hænde efterhånden som man bliver ældre og ældre og man finder ud af at man aldrig nåede alle de ting, som man gerne ville. Damn... det begynder at gå op for mig, hvorfor jeg scorede så lidt da jeg var yngre. Kvinder tænder bare ikke på bitterhed og tristesse.

Bedste plade til en meget varm og meget doven sommerdag på Nørrebro (eventuelt Folkets park)

Jeg foretrækker nu Nørrebro Parken eller Assistensens Kirkegård, men det har nok ikke den store indflydelse på pladen. Jeg kan kun give Magnus ret. Det skal være Smash Hit in Aberdeen med Malk de Koijn. Den er stenet nok til at man kan sidde og hænge og up tempo nok til at man også kan kaste lidt bold til den (og hvorfor skulle man ellers være i en park?).

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu er kategorierne sådan set ikke mine. Jeg fik dem fra Anne, og jeg smed dem bare op. Så det er den fagre frk. Rahbek, der har kasser til gymnasieminderne og ikke jeg :-)

12:31 AM  

Send en kommentar

<< Home