mandag, marts 26, 2007

Flere aversioner

Jeg har fået oparbejdet mig nogle flere aversioner på mit arbejde.

Jeg hader:

Postbude der nikker venligt til mig, når jeg kommer kørende i min bude-uniform. Lad være med det! Der er ikke noget fællesskab mellem os. Vi laver ikke det samme. Det svarer til at en hjemmeværnsmand (ja, det er postbudet) nikkede kammeratligt til en jægersoldat (mig, naturligvis).

Velmenende receptionister, der medfølende påpejer at det må være hårdt at være cykelbud, når jeg kommer vaklende ind i receptionen dækket afi sne eller dryppende af regn. Man kan kun svare kækt så mange gange, inden trangen til bare at skrige "Tror du virkelig, møgluder?!" ind i ansigtet på dem melder sig. Medmindre de er lækre, selvfølgelig...

Refshalevej. Ja, stadigvæk. Den sutter.

2 Comments:

Blogger mads b. said...

At du rent faktisk bliver nødt til at forklare hvem af jer der er hjemmeværnsmanden underminerer jo fuldstændigt dit argument. Det håber jeg du er klar over.

11:40 AM  
Blogger Jesper Bruun said...

Jeg synes bare du er lækker, når du cykler rundt. Reeoowrr.. Jeg kiggede på din ass, da vi mødtes. Du får penge senere.

1:23 PM  

Send en kommentar

<< Home